• +420 777 057 761
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Skener Canon LIDE 110 a Windows 10 - problém skenování - nefunguje aplikace pro skenovaní - Poradna Rudle

Při instalaci Skeneru Canon Lide 110 pro Windows 10 instalujte vždy ovladače stažené z webových stránek výrobce. Pokud použijete (necháte) ovladače, které si Windows 10 nainstalují automaticky, nebude Vám fungovat aplikace pro skenování. Resp. bude fungovat vestavěná aplikace ve Windows 10, ale skenovací aplikace od Canonu fungovat nebude.

Ovladače pro Canon LIDE 110 můžete stahovat zde:

32bit verze ovladače Canon LIDE 110

https://www.canon.cz/support/consumer_products/products/scanners/lide_series/canoscan_lide_110.aspx?type=drivers&language=&os=WINDOWS%2010%20(32-bit)

 

64bit verze ovladače Canon LIDE 110

https://www.canon.cz/support/consumer_products/products/scanners/lide_series/canoscan_lide_110.aspx?type=drivers&language=&os=Windows%2010%20(64-bit)

 

Skenovací program pro Canon LIDE 110 můžete stahovat zde:

https://www.canon.cz/support/consumer_products/products/scanners/lide_series/canoscan_lide_110.aspx?type=download&softwaredetailid=tcm:126-1189495