Problém: iSignum chyba 622: Při generování žádosti o certifikát na token vznikne chyba: Odeslání žádosti selhalo: 622
Chyba se může vypisovat i pod kódem 621 - záleží na verzi aplikace iSignum.
Potřeboval jsem prodloužit certifikáty na tokenu (Typ tokenu TokenME - bit4id) pomocí aplikace iSignum. Problém byl, že mi během generování vyskočila hláška: Odeslání žádosti selhalo: 622. Co to znamená? Jak to vyřešit?
Řešení problému: iSignum chyba 622: Při generování žádosti o certifikát na token vznikne chyba: Odeslání žádosti selhalo: 622
Token má omezené množství paměti pro ukládání certifikátů. Na úřadech mají většinou dva cetrtifikáty (QCA a VCA). Když přijde čas jejich prodloužení, ve většině případů, proběhne u prvního certifikátu vše bez problému. Tím jsou na tokenu uloženy 3 certifikáty - dva staré jeden nový. Bohužel více místa už na tokenu není a tím právě u další žádosti vyběhne výše uvedená chybová hláška.
Řešením je udělat místo na tokenu. Staré (ještě platné) certifikáty smazat nemůžete - ty budou ještě potřeba pro zavedení nových certifikátů např. do Czechpointu.
Co tedy dělat? Na tokenu jsou od pošty nahrané ještě (většinou 3) certifikáty certifikačních autorit - ty smazat můžeme a tím uvolníme místo.
Postup řešení:
- spusťte aplikaci dodanou k tokenu - Bit4id Manager - případně můžete stáhnou zde (úplně dole): http://www.postsignum.cz/token_me.html
- přihlašte se k tokenu pomocí svého pinu
- POZOR!!! s RSA KeyPair - SERVICE KEY - nic nedělejte - nemažte !!!! .... kdyby jo, tak jste v háji a musíte token poslat do servisu!!!!
- Najdetě CA certifikáty dle obrázku - ty odstraňte
- Můžete provést generování žádosti v iSignum - už by to mělo proběhnout bez chyby.