• +420 777 057 761
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Problém Google Chrome a Edge, prohlížeč se seká a neběží - vše je hrozně pomalé. Co s tím?

Popis problému: Problém Google Chrome a Edge, prohlížeč se seká a neběží - vše je hrozně pomalé. Co s tím?

Mám takový problém. Z ničeho nic se mi začal extrémně zasekávat prohlížeč Chrome. Zkusil jsem spustit prohlížeč Edge, ale také se mi zasekává. Nevím co s tím. Mám strach, že mám zavirovaný počítač. Antivirový program mám. Na počítači je instalovaný antivir ESET + ochrana internetového bankovnictví IBM Trusteer Report, který doporučuje moje banka (Komerční banka).

Řešení problému: Problém Google Chrome a Edge, prohlížeč se seká a neběží - vše je hrozně pomalé. Co s tím?

Bohužel ve Vašem případě dochází k ovlivňování běhu dvou zabezpečovacích programů Antiviru od ESETu a ochrany doporučené Vaší bankou (Trusteer Rapport). Kombinace těchto programů instalovaných zároveň může způsobovat popisovaný problém. 

Řešením je tedy odinstalace programu IBM Trusteer Rapport. Antivirový program od ESETu nechte na počítači nainstalovaný - zajišťuje Vám komplexnější ochranu.

Odinstalování programu IBM Trusteer Rapport provedete následovně:

  1. Jděte na START - NASTAVENÍ - APLIKACE
  2. V seznamu programů najděte - OCHRANA KONCOVÉHO BODU TRUSTEER - dejte ODINSTALOVAT
  3. V dalším okně opište kod (to bude možná největší oříšek:-) - program se odinstaluje. 
  4. Restartujte počítač a je hotovo.