Od včerejšího dne Cígler software zpoplatnil užívání aplikace iDoklad. Byl to celkem logický krok, který se dal očekávat. Pravděpodobně zpoplatnění nahrálo i zavedení EET. Předpokládám, že se tím zvýšil počet transakcí na serveru a zvýšil se i počet uživatelů. Prostě to už Cígler nechce dotovat ze svého a je čas vydělat nějakou tu kačku, aby se zaplatily náklady na vývoj dosavadní verze.
Ofiko přehled: https://www.idoklad.cz/cenik
Cígler nabízí 4 varianty iDokladu.
Verze iDokladu zdarma
- Dostanete možnost vytvořit 5 kontaktů v adresáři
- Vystavujete faktury bez omezení
- Evidujete platby faktur bez omezení
- to je vše.....
Verze iDokladu ZÁKLADNÍ - 133 Kč / měsíc
- Možnost vytvořit neomezené množství kontaktů v adresáři
- Vystavujete faktury bez omezení
- Evidujete platby faktur bez omezení
- Evidujete přijaté faktury
- Evidujete úhrady přijatých faktur
- EET
Verze iDokladu OBLÍBENÝ - 233 Kč / měsíc
- Možnost vytvořit neomezené množství kontaktů v adresáři
- Vystavujete faktury bez omezení
- Evidujete platby faktur bez omezení
- Evidujete přijaté faktury
- Evidujete úhrady přijatých faktur
- EET
- Můžete vytvořit přiznání DPH
- Můžete vytvořit přiznání Daně z příjmu
- Vedení pokladny
Verze iDokladu PRÉMIOVÝ - 413 Kč / měsíc
skoro se divím nad tou cenou proč není 433??? ale asi je to nějaká kosmetická sleva nebo překlep na webu???
- Možnost vytvořit neomezené množství kontaktů v adresáři
- Vystavujete faktury bez omezení
- Evidujete platby faktur bez omezení
- Evidujete přijaté faktury
- Evidujete úhrady přijatých faktur
- EET
- Můžete vytvořit přiznání DPH
- Můžete vytvořit přiznání Daně z příjmu
- Vedení pokladny
- Exkluzivní zákaznická podpora
- lepší propojení na externí aplikace
No jo, ne nadarmo se říká, že nic není zadarmo:-)
Profiúčtenka a iDoklad po zavedení poplatků??? Propojení???
Tak to je, co mě nejvíc trápí. Mám několik zákazníků, kde jsme využívali iDoklad jako cloudové úložiště dokladů z ProfiÚčtenky. To bohužel, dle vyjádření Cígler SW resp. iDoklad.cz nebude zdarma možné. Přikládám odpověď na mou otázku, kterou jsem zasílal na support:
Dobrý den,
v případě, že chcete realizovat přenos dokladů z Profi Účtenky do iDokladu je to možné v tarifech Oblíbený a Prémiový. V případě přechodu na tarif Zdarma bude přenos z Profi Účtenky do iDokladu neaktivní.
Momentálně neplánujeme rozšíření tarifu Zdarma, nicméně Váš podnět předám kolegům z obchodního oddělení.
Dotaz mi zodpověděli dne 5.6.2017. Je možné, že se cenová politika na základě mého dotazu změní:-).
Takže je to jasné. Pokud potřebujte používat propojení Profiúčtenky a iDokladu, tak je nutné platit tarif Oblíbený. Předpokládám, že těch co budou potřebovat tarif PRÉMIOVÝ bude minimum.