Problém
Při skenování na multifunkční tiskárně Xerox se zobrazuje hláška: Aktuálně probíhající proces byl přerušen, pravděpodobně kvůli nedostatku paměti nebo místa na disku ve vašem systému, nebo kvůli problémům na straně zařízení. Výstupní obrázky nebyly uloženy.
Příčina problému
Pravděpodobně máte nastaveno skenování přes sít (wifi nebo kabel). Nastavení je standardní, kdy si tiskárna načítá IP adresu ze sítě automaticky (DHCP). Bohužel při skenování používá program Easy Ducument Creator přístup přes IP adresu tiskárny. Došlo k tomu, že tiskárně v síti byla routerem přidělena jiná IP adresa.
Jak to vyřešit
Řešení 1
Spustit znovu instalační disk a během procesu instalace nastavit tiskárně pevnou IP adresu mimo rozsah DHCP.
Řešení 2
Zjistit jakou IP adresu má nyní tiskrána např. programem CHECKIP. Po zjištění IP adresy tuto adresu zadejte do prohlížeče internetu a zobrazí se webové nastavení tiskárny. Přihlašte se jako admin. Pro tiskárny Xerox je přihlášení
uživatel: admin
heslo: 1111
V nastavení sítě zadejte pevnou IP adresu mimo rozsah DHCP. Přes tři tečky nechte znovu vyhledat multifunkční tiskárnu.